Enkelt og sikkert.
Ligegyldigt hvor du flyver, vil den nye LAK-
Vi har 50 års erfaring med design af svævefly.
Moderne kompositmaterialer, testede fremstillingsteknikker og for en sikkerheds skyld en mulighed for en motor. FES fremdrivningssystemet har ingen kendte rapporter om fejl under flyvningen, hvilket giver dig mulighed for at forblive sikker i områder uden løft. Og ja, det er stadig et svævefly.
Ingen sved, fra rigning til landing. Alt er nemt!
Alle kontroller tilsluttes automatisk.
Vi tilbyder at vælge et af vores 4 standard instrumentpaneler. Det er også muligt at få et selvdesignet instrumentpanel.
Pedaler og ryglæn er justerbare.
I dette meget manøvredygtige svævefly passer 180 liter ballast i vingerne og 8 liter ballast i halen. FES-
Tekniske data:
15 M 18 M
_________________
Max TOW, kg 480 500
Vingeareal 9.06 9.8
Overskrid aldrig hastigheden, km/t
275 275
G grænser -
Motortype FES-
Vægt af motor 55 55
Sotecc |
Sotecc "Kort" |
Canopy Flasher+ |
Canopy Flasher Stand-alone |
SOTECC STROBE |
Novak Svavefly Typer |
UL-Covers |
LiFePo4_Glider |
LiFePo4_UL |
LiFePo4 |
9ha AVIONIK LiFePO4 |
12aH AVIONIK LiFePO4 |
18Ah AVIONIK LiFePO4 |
LiFePO4 Belastning kurver |
SoaringXX Wing-Walker |
SoaringXX Electric One Man Rigging |
SoaringXX Wingstand |
SoaringXX Tow Out Bar |
SoaringXX Billeder |
Hel Oplarkering |
MiniLAK, -FESL -T |
LAK-17B |
LAK-17B-FES-21M |
LAK-17BT |
LAK-17B-FES |
LAK-T5 Trailer |
Trailer Tempo100 |
PowerFLARM |
FLARM FAQ |
PowerFLARM enheder |
LX-FLARM-Mini-Box |
LX FLARM COLOUR DISPLAY II |
LX Flarm LED display |
flarm update |
Obstical Database |
PowerFLARM FUSION |
LX PF FLARM FLEX |
FLARM Antenne |
Til Svavefly |
FLARM til Motorfly |
FLARM til Helikoptore |
FLARM til HG- / PG |
FLARM FAQ |
LX FLARM Red-Box |
Nesis III |
AETOS |
Horis80/57 |
Bestil 8-33 radio NU |
Icom IC-A120E |
8.33 undtagelse slutter |
TQ-Avionics |
KRT2 - 57mm |
KRT2 - 57mm Mini |
KRT2 - 160mm |
ICOM-A-modeller |
AC-1 "3 i een" |
AIR COM m. EASA |
AirCom Garrecht |
ICOM-A16E |
ICOM-A24E |
VHF 8.33 Basestation |
ELT Nodsender |
Transponder 57mm |
Transponder 160mm |
KTX2 - Dittel Avionik |
ADS-B |
Garrecht VT2000 |
Transponder oversigt |
VT-01 UltraCompact |
Transponder (Ultra smal) |
Transponder SharkFinn |
Transponder antenne (STUB) |
VHF Antenne |
VHF Antenne Bukket 45' |
Bestil Oudie-N |
Oudie-N-IGC levering |
Bluetooth Dongle |
Electronic Rotating Beacon EB2 |
ACL4 |
Electronic Position Light |
Electronisk halelys |
Electronisk Positon, og halelys og Anti antikolitions lys |
ACL - for DG1000/500 |
LX 528 Navigation - 2.8' LCD display.. |
LX 543 Navigation - 4.3' LCD display.. |
LX 555 Navigation - 5.5' LCD display.. |
Micrfo card2Panelforlanger |
PLB/ELT |
USB2Logger Kabel |
ASE HEADSETS |
Service |
VARIOMETER FRA BORGELT INSTRUMENTS |
ScrewIt |
Vedligehold & materiale |
Uridomer |
Faldskarme |
PLB-3 (ELT) |
ASE-m_Active Noice Control |
ASE-uden-ANR |
Hvad er: Active noise control? |
Hvad er: Pasiv Noice Control ? |
Batteriskift & Re-Segl |
Paratec (Styrbar skarm) |
Spekon "Den runde" |
ALLE IGC loggere oversigt. |
Forretningsbetingelser |
Brands |
Kontakt EB-Avionics |
HISTORIK |
LX Navigation |
Naviter Forum |
Helios Nyt Klubvariometer |
LX_NAVBOX |
EOS |
LX ZEUS IGC 2.8 |
LX ZEUS 3.4 |
LX ZEUS 5.5 |
LX ZEUS 7.0 |
Colibri II |
Opgrader el-Variometer til ZEUS |
Retrofit |
Tidligere enheder |
EOS sammen med Oudie |
COLIBRI II Strom/DATA |
ColibriII monteringsramme |
LX 528 (retrofit, Zeus) |
LX ZEUS til "CAI 302" |
LX 5000 ZEUS RETROFIT |
LX FLarm Color Display(1) |