LAK-
Resumé af LAK- |
LAK- Vedrørende A- Skaberne af Front Electric Sustainer (FES) er Luka Znidarsic og Matija Znidarsic, begge erfarne svæveflyvepiloter og maskiningeniører i Slovenien. |
|
|
Front refererer til motorens placering lige i næsen af svæveflyet. En 1 meter kulfiberpropel udtrækkes automatisk, når motornavet kører. Når de ikke er i brug, foldes propelbladene mod næsen af svæveflyet, hvilket reducerer modstanden. Hvert propelblad vejer kun 240 g. Znidarsic'erne udviklede deres egen børsteløse DC synkron permanent magnet elektrisk motor og controller til applikationen, som er let, lille og monteret på toppen af hovedhjulkassen. Motoren vejer 7,3 kg og yder 22 kW (30 hestekræfter) ved 116 volt. |
Den samlede vægt for motorpakken er 45- Hvis batterier aflades under flyvning ved hjælp af motoren, er de let tilgængelige fra toppen af skroget, så du kan tage dem ud til opladning. I modsætning til bly- Opladningstid for batterier er omkring 6 timer (2 timer med en hurtigoplader). For mere information om FES besøg venligst www.front- |
Sotecc |
Canopy Flasher+ |
Canopy Flasher Stand-alone |
Sotecc LITE |
SOTECC STROBE |
Fly-Typer |
Novak Svavefly Typer |
UL-Covers |
LiFePo4_Glider |
LiFePo4_UL |
LiFePo4 |
9ha AVIONIK LiFePO4 |
12aH AVIONIK LiFePO4 |
18Ah AVIONIK LiFePO4 |
LiFePO4 Belastning kurver |
SoaringXX Wing-Walker |
SoaringXX Electric One Man Rigging |
SoaringXX Wingstand |
SoaringXX Tow Out Bar |
SoaringXX Billeder |
Hel Oplarkering |
MiniLAK, -FESL -T |
LAK-17B |
LAK-17B-FES-21M |
LAK-17BT |
LAK-17B-FES |
LAK-T5 Trailer |
Trailer Tempo100 |
PowerFLARM |
FLARM FAQ |
PowerFLARM enheder |
LX-FLARM-Mini-Box |
LX FLARM COLOUR DISPLAY II |
LX Flarm LED display |
flarm update |
Obstical Database |
PowerFLARM FUSION |
LX PF FLARM FLEX |
FLARM Antenne |
Til Svavefly |
FLARM til Motorfly |
FLARM til Helikoptore |
FLARM til HG- / PG |
FLARM FAQ |
LX FLARM Red-Box |
Nesis III |
AETOS |
Horis80/57 |
Bestil 8-33 radio NU |
Icom IC-A120E |
8.33 undtagelse slutter |
TQ-Avionics |
KRT2 - 57mm |
KRT2 - 57mm Mini |
KRT2 - 160mm |
ICOM-A-modeller |
AC-1 "3 i een" |
AIR COM m. EASA |
AirCom Garrecht |
ICOM-A16E |
ICOM-A24E |
VHF 8.33 Basestation |
ELT Nodsender |
Transponder 57mm |
Transponder 160mm |
KTX2 - Dittel Avionik |
ADS-B |
Garrecht VT2000 |
Transponder oversigt |
VT-01 UltraCompact |
Transponder (Ultra smal) |
Transponder SharkFinn |
Transponder antenne (STUB) |
VHF Antenne |
VHF Antenne Bukket 45' |
Bestil Oudie-N |
Oudie-N-IGC levering |
Bluetooth Dongle |
Electronic Rotating Beacon EB2 |
ACL4 |
Electronic Position Light |
Electronisk halelys |
Electronisk Positon, og halelys og Anti antikolitions lys |
ACL - for DG1000/500 |
LX 528 Navigation - 2.8' LCD display.. |
LX 543 Navigation - 4.3' LCD display.. |
LX 555 Navigation - 5.5' LCD display.. |
Micrfo card2Panelforlanger |
PLB/ELT |
USB2Logger Kabel |
ASE HEADSETS |
Service |
VARIOMETER FRA BORGELT INSTRUMENTS |
ScrewIt |
Vedligehold & materiale |
Uridomer |
Faldskarme |
PLB-3 (ELT) |
ASE-m_Active Noice Control |
ASE-uden-ANR |
Hvad er: Active noise control? |
Hvad er: Pasiv Noice Control ? |
Batteriskift & Re-Segl |
Paratec (Styrbar skarm) |
Spekon "Den runde" |
ALLE IGC loggere oversigt. |
Forretningsbetingelser |
Brands |
Kontakt EB-Avionics |
HISTORIK |
LX Navigation |
Naviter Forum |
Helios Nyt Klubvariometer |
LX_NAVBOX |
EOS |
LX ZEUS IGC 2.8 |
LX ZEUS 3.4 |
LX ZEUS 5.5 |
LX ZEUS 7.0 |
Colibri II |
Opgrader el-Variometer til ZEUS |
Retrofit |
Tidligere enheder |
EOS sammen med Oudie |
COLIBRI II Strom/DATA |
ColibriII monteringsramme |
LX 528 (retrofit, Zeus) |
LX ZEUS til "CAI 302" |
LX 5000 ZEUS RETROFIT |
LX FLarm Color Display(1) |